rust - Reisverslag uit Senigallia, Italië van Carla en Jan - WaarBenJij.nu rust - Reisverslag uit Senigallia, Italië van Carla en Jan - WaarBenJij.nu

rust

Door: CarlametJan

Blijf op de hoogte en volg Carla en Jan

03 Mei 2012 | Italië, Senigallia

Heerlijk geslapen. Carla genoot. Haar vader was dol op treinen. Het liefst sliep hij in een hotel naast een station. Onze camping ligt naast het spoor. Regelmatig hoor je een trein passeren. Zo komen herinneringen weer boven. Vandaag zon. Mijn huid trekt wat ondanks factor 30 zonnebrandcrème. We zijn hier nu met 4 andere stellen. Maandag steken we met de boot over naar Griekenland. We hebben heerlijk gekeuteld en een wandeling langs het strand gemaakt. Een drukte van belang. Een ieder is bezig zich te installeren voor het komende seizoen. De ijssalons zijn al open. Natuurlijk konden we het niet laten om een heerlijke gelatini te kopen. Weer een kilo erbij. Helaas, maar lekker dat kan ik je verzekeren. Jullie horen weer van ons.

• 03 Mei 2012 - 20:31

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...
    Hallo Carla en Jan.
    Wat leuk om een sms van jullie te krijgen met een link naar deze site.
    We vermoeden dat jullie de Turkije reis gaan maken me de NKC.
    Dat is voor ons nog toekomst. Ik heb toch nog wat waarnemngen aangenomen. Gelukkig geen vol programma.

We hebben vrienden die deze reis al jaren geleden gemaakt hebben en zij waren laaiend enthousiast.
    We zullen jullie zeker volgen en hopen af te spreken als jullie over twee maanden? Weer terug zijn.
    Groeten, Cobi en Jelle

• 03 Mei 2012 - 21:00

Nelly:

Oh mmm lekker een ijsje!

Nou klinkt leuk allemaal, ja zo zie je een heleboel natuurlijk!

En het mooie weer tegemoet,

hier wil het maar niet lukken met het zonnetje!

Nou geniet ervan,
    wees voorzichtig!

Liefs van ons,

Hans en Nelly
    xxxx

• 04 Mei 2012 - 19:45

Jobine En Bob:

Hoi Pap en mam,
    leuk om jullie verslag te lezen. En de foto van Heidi is weer typisch ma. Jullie genieten enorm zo te lezen. Het klinkt ook allemaal erg leuk. Hopelijk houden jullie goed weer. Slaapt de camper goed? Bevalt het allemaal? Of mis je bepaalde dingen van de vorige? Heel veel plezier en tot de volgende blog.

• 05 Mei 2012 - 12:29

Martine, Daniël&kids:

Klinkt heerlijk jullie reis. Ik kijk elke avond liggend in mijn bed kijkend in mijn iPhone of jullie weer een avontuur hebben mee gemaakt. Erg leuk om jullie op de voet( te camper) te volgen. Dikke kus mdnv