Aïda en een Italiaans ijsje - Reisverslag uit Verona, Italië van Carla en Jan - WaarBenJij.nu Aïda en een Italiaans ijsje - Reisverslag uit Verona, Italië van Carla en Jan - WaarBenJij.nu

Aïda en een Italiaans ijsje

Door: CarlametJan

Blijf op de hoogte en volg Carla en Jan

28 Juni 2012 | Italië, Verona

Donderdag 28 juni
Met 2 echtparen gaan wij op weg naar Verona. Wij willen proberen een kaartje voor de opera te bemachtigen. Van ons drieën arriveren wij als eerste in Verona en zoeken op de aangekruiste volgorde de verschillende camperplaatsen uit de campergids, die niet zijn te vinden op de aangegeven coördinaten!!! Na wat speuren vinden we desondanks tijdens het zoeken een prachtige camperplek vlak bij de arena! Snel geven wij de coördinaten aan de anderen door, die bijna meteen hierna het terrein oprijden! Jan en Nannie gaan met de fiets naar de arena voor toegangskaarten voor een van de opera’s een dezer dagen. Geluk! ’s Avonds een plekje voor ons allen op de derde rij in deze oude arena voor Aïda! Om kwart voor negen moeten wij uiterlijk aanwezig zijn. Niet ver van de arena strijken wij neer op een terrasje voor een lekker hapje vooraf. Keurig op tijd zitten wij op onze uitstekende plaats. Rondom goed geklede bezoekers, zoals op het toegangskaartje wordt verzocht. De voorstelling vangt om kwart over negen aan. Prachtige aria’s in een heel mooie ambiance! Een geweldig spektakel en een enorme belevenis! Vier pauzes voor decorwisseling en wisseling van kostuums. Niets geen gedrang voor de toilet! Het blijkt, dat je naar buiten mag naar een van de omringende cafés om hier te drinken en te toiletteren. Of buiten de arena te roken. Bij het verlaten van de arena krijg je een uitloopkaart, die je bij terugkomst weer inlevert! Een ontzettend handig systeem! Het is een zwoele avond met af en toe een zuchtje wind. Wij boffen geweldig met het weer! Afloop 1 uur! Echt een latertje! Een echt Italiaans schepijsje. Te voet door de donkere nacht naar de camperplaats. Naar bed in de warme camper….

• 09 Januari 2013 - 21:22

Zwaantje Koprtleven:

bedankt voor de informatie. Wij willen ook naar de arena. Waar is deze camperplaats precies, graag adresgegevens.
    Alvast bedankt,
    Zwaantje Kortleven

• 10 Januari 2013 - 19:05

Carla En Jan :

De locatie van de camperplek:
    Via Luigi
    Verona