Azië we zijn ons aan het voorbereiden - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Carla en Jan - WaarBenJij.nu Azië we zijn ons aan het voorbereiden - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Carla en Jan - WaarBenJij.nu

Azië we zijn ons aan het voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Carla en Jan

21 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Beste lezers.

Het gaat door. We gaan naar Azië
Momenteel zijn we druk bezig ons voor te bereiden op deze grote reis. Tijdens deze reis zullen we zo'n 36.000 km met de camper rijden.
We hopen jullie weer met mooie reisverslagen te kunnen verrassen.
In Mongolië hopen we tijd te hebben om deze familie te bezoeken.
www.steppekinderen.nl

Carla met Jan

• 21 Januari 2014 - 19:32

Pieter & Sonja:

Lieve Jan & Carla,

Wat een onderneming. Alleen het voornemen is al geweldig.Wij bidden dat jullie geen rampen of pestilentiën zullen treffen en dat jullie na 36000 km weer veilg thuis zullen zijn. Wanneer start de tocht? Is er nog tijd om jullie nog te zien in Kortgene voordat deze monstertocht begint?
    We horen het graag.
    Liefs en moed en energie.

Sonja en Pieter

• 22 Januari 2014 - 07:19

Ingrid De Mik:

Hallo Carla en jan,

We wensen jullie een hele fijne tijd toe. Een prachtige vakantie. Wat een afstanden gaan jullie afleggen en wat zullen jullie mooie dingen zien. Geniet ervan. Hele fijne tijd gewenst.
    Groetjes Ingrid, Lydia en Leonie

• 22 Januari 2014 - 15:57

Ina:

Hallo Jan en Carla,

Wim en ik wensen jullie veel succes en plezier met alle voorbereidingen. Wat een reis gaan jullie maken, hoe lang gaat deze duren?
    Wij vinden het leuk om alle reisverslagen straks te kunnen lezen, zo reizen we een beetje mee. We weten zeker dat jullie heel veel gaan zien en vele indrukken op zullen doen. Heel veel reisplezier en een fijne en mooie tijd toe gewenst.

Groeten van Wim en Ina.

• 10 Mei 2014 - 18:52

Dicky En Theo:

Vanddag, 10 mei '14 verwachten we dat jullie je reisgezelschap al hebt ontmoet en de eerste kilometers erop hebt zitten om een verslagje van jullie eerste indrukken te geven. We popelen om van jullie te horen!

• 22 Mei 2014 - 10:45

Jan En Anita:

Ook wij wensen jullie een mooie en interessante reis toe. Het moet wel de reis van je leven worden!
    We zullen jullie reisverslagen uitgebreid bestuderen.
    groeten, jan en anita

• 28 Mei 2014 - 10:27

Bram En Matty Baayens:

Ook wij wensen jullie een goede reis .heel veel reisplezier.Groetjes Bram en Matty Baayens