Update - Reisverslag uit Goes, Nederland van Carla en Jan - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Goes, Nederland van Carla en Jan - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Carla en Jan

02 December 2016 | Nederland, Goes

Lieve lezers
Even een korte update van broeder Jan.
We hebben de reis onderbroken. Nadat we afgelopen vrijdag in Montevideo van boord zijn gegaan en de wagen van het schip op de kade gereden hebben, zijn we direct met een taxi naar het ZH in Montevide gebracht. Hier is de diagnose gesteld ” partiele ruptuur van de Quadriceps pees rechts”. Advies operatie.
Dinsdag naar Nederland, met een vlucht door SOS internationaal geregeld, gevlogen. Woensdag thuis.
Donderdag in Vlissingen bij de orthopeed geweest. Carla zal as woensdag geopereerd worden in Vlissingen op de dag opname.
De rest van de verslagen volgt wat later.

• 02 December 2016 - 14:39

Gerrit En Marijke:

Lieve Carla en broeder Jan,
    Fijn om bericht van jullie krijgen. Zo te lezen laat men er geen gras over groeien en wordt er snel gehandeld. Geen lange wachtlijst gelukkig. Hopelijk gaat het herstel daarna net zo voor spoedig.....
    Liefs, Gerrit en Marijke

• 02 December 2016 - 15:12

Dicky En Theo Tigchelaar:

Wens broeder Jan en patient een voorspoedig herstel ,wellicht toch nog een witte Kerst in eigen land. Zien uit naar de toekomstige reis verhalen. Gelukkig niets onherstelbaars, alleen veel tijd en geld verspilt!So-what! H.Gr D&T

• 02 December 2016 - 16:01

Hein En Christien:

Oh wat vreselijk sneu en wat een pech. We wensen je een voorspoedig herstel. groet van H en Chr.

• 02 December 2016 - 18:36

Cees En Yvonnemarijke Van Der Giessen:

Hallo Jan en Carla,hebben jullie verslagen met plezier gelezen tot Carla haar ongeluk. Wat een pech! Maar hopelijk gaat alles goed met haar en kunnen jullie de reis weer oppakken. Het is de moeite waard om het nog eens te proberen en dan zonder bootreis.
    Sterkte! Cees en Yvonnemarijke

• 02 December 2016 - 22:32

Hilda Venema:

Ik heb uw reis met belangstelling gevolgd, wat een teleurstelling moet het zijn om deze reis te moeten beëindigen. Ik wens uw vrouw Carla veel sterkte toe met de operatie in Vlissingen. Een reis op een zeeschip was een paar jaar geleden ook mijn droom...helaas, het zal een droom blijven. Misschien is er voor u en uw vrouw nog een herkansing...

• 03 December 2016 - 09:32

Mineke :

au!! Dat is dubbel pech. Zowel het been van Carla als het onderbreken van de reis. Ik kan me de pijn nog goed herinneren nadat ik een split maakte door het uitglijden op de deken tijdens een reanimatie les. Ik voel dus met je mee Carla. Hoop dat de pijn inmiddels wat gezakt is. Dit is echt niet leuk. De reis kunnen jullie later nog wel afmaken. Nu eerst maar de feestdagen in Nederland en je laten verwennen. jullie beiden in een andere rol. Ach dat heeft ook wel weer wat. Maak er wat van, het is nu eenmaal zo en je moeten er even doorheen. Fijne "feestdagen"en een goede start in het nieuwe jaar.

• 04 December 2016 - 15:08

Mayke Boots :

Hallo Carla en Jan,
    wij zijn op de terugweg naar Steyl nadat wij zojuist een bezoekje brachten aan Ron en Simone. Daar zijn we helemaal bijgepraat. Wij wensen jullie een spoedig herstel en hopen dat jullie toch kunnen genieten van de onverwachte tijd in Nederland.
    Veel groetjes van Con en Mayke

• 04 December 2016 - 17:35

Leen En Riet Van Zuijlen:

Beste Jan en Carla.

Wat een pech. Onverwachts toch nog de feestdagen doorbrengen in Nederland met de kids.
    Cruif zou zeggen ; Ieder nadeel heeft zijn voordeel."

We wensen Carla een spoedig herstel en hopelijk kunnen jullie de geplande reis t.z.t. weer oppikken.
    Zou wel het vliegtuig nemen.!!!!

Groetjes!!
    Leen & Riet

Prettige feestdagen en voor 2017 een goede start.